AKCIJA! Atlaides līdz 30% dabiskajiem The Beginnings produktiem!

Kam jābūt veselīgā pusdienu bļodā? Sakomplektē pats savu pilnvērtīgo The Beginnings pusdienu maltīti!

Kombuca, chia un pusdienu bloda 03.10.19-18

Vai esi dzirdējis par uztura piramīdu? Ja neesi, tad neuztraucies, jo tā lielā mērā ir pagātne. Uztura piramīdu mūsdienu uzturzinātnē aizvien biežāk aizstāj ar uztura bļodas jeb šķīvja konceptu. Uztura bļoda ir izcils palīgs, lai nodrošinātu sabalansētu maltīti.

Sabalansēts uzturs ir labas veselības pamatā. Tas nodrošina optimāla svara saglabāšamu, vienmērīgu enerģijas līmeni visas dienas garumā un samazina hronisku slimību iespējamību.

Bet kas tad īsti ir uztura bļodā? Uztura bļodu veido piecas sadaļas. Katra no tām simbolizē vienu uzturvielu grupu noteiktā proporcijā. Lai nodrošinātu veselīgu un sabalansētu maltīti, tajā jāiekļauj katra no šīm uzturvielu grupām.

The Beginnings ir radījis sabalansētu un veselīgu pusdienu bļodu, izmantojot Bastyr universitātes un veselības centra uzturspeciālistu izstrādāto konceptu:

  • Gandrīz 1/2 bļodas veido termiski apstrādāti un svaigi dārzeņi. Dārzeņi ir bagāti ar uzturvielām, satur maz kaloriju, kā arī samazina hronisku slimību risku. Pārsvarā cilvēki savā ikdienā nuzņem krietni par maz dārzeņu, taču pareizi izveidota pusdienu bļoda palīdzēs pārvarēt šo neveselīgo paradumu. Piepildi bļodu ar dažādiem dārzeņiem, katrā maltītē iekļaujot vismaz vienu zaļu un vienu citas krāsas dārzeni.
  • 1/4 bļodas veido pilngraudi. Tie ir bagātīgs šķiedrvielu, minerālvielu un vitamīnu avots.
  • 1/4 bļodas satur pākšaugus, kas ir izcili olbaltumvielu, šķiedrvielu, vitamīnu un minerālu avots – īsti superprodukti. Ilgdzīvotāju pētījumi rāda, ka tā ir obligāta  ēdienreizes sastāvadaļa garāko mūžu īpašniekiem.
  • Raizējies par vēdera pūšanos? Pusdienu bļoda satur probiotiķus, kas samazina un pat novērš vēdera pūšanos. Tie ir īpaši svarīgi gremošanai, imunitātei, labsajūtai un ir lieliski palīgi pākšaugu gremošanā. 
  • Bļoda satur veselīgos taukus kā olīveļļu, riekstus un sēklām, to mērces. Tie ir ļoti svarīgi enerģijai un šūnu atjaunošanās procesos. Veselīgie tauki palīdz absorbēt minerālvielas un vitamīnus.

Papildus veselīgām un sabalansētām maltītēm jāatceras arī regulāri ēst augļus. Augļi ir  labs veids kā uzņemt papildus šķiedrvielas vitamīnus un minerālvielas. Pievieno tos savām maltītēm, ēd kā uzkodu starp ēdienreizēm vai izvēlies kā veselīgu deserta alternatīvu.

Papildus ļoti svarīgs mūsu veselībai un labsajūtai ir ūdens. Tas nepieciešams pilnībā visiem mūsu ķermeņa procesiem.

Sakomplektē savu pusdienu bļodu The Beginnings restorānā!

The Beginnings restorāns rūpējas par tavu veselību un labsajūtu un tagad tu vari sakomplektēt pusdienu bļodas saturu atbilstoši savām velmēm:

  • Izvēlies kādu no vērtīgajiem, šķiedrvielām un minerālvielām bagātajiem pilngraudiem: kvinoju, sarkanos rīsus vai zaļos griķus. Piemēroti ikvienam, jo šie pilngraudi nesatur glutēnu.
  • Iekļauj pusdienu bļodā proteīnu. Izvēlies kādu no pākšaugiem: lēcas, pupas vai hummusu. Ja pākšaugus nekārojas, pieejama arī gvakamole. Avokado ir viens no proteīniem bagātākajiem augļiem.
  • Visbeidzot, vēdera labsajūtai pievieno savai maltītei probiotiķus: skābētus kāpostus, skābētus gurķus vai eksotiskos, mūsu pašu gatavotos kimči, kas ir 100% pagatavots no augu valsts produktiem.

Starpcitu, sanāk 36 dažādas pusdienu bļodas.

  • Kā papildus piedevas savai pusdienu bļodai vari pievienot vērtīgajām omega 3 taukskābēm bagāto foreli vai tofu.

Vēl 72 unikālas pusdienu bļodas.

Katru dienu mūsu pavāri parūpēsies par jaunu dārzeņu kombināciju un salātiem ar dažādām mērcēm, piešķirot maltītei bagātīgu dārzeņu devu un nodrošinot labo tauku uzņemšanu. Pusdienu bļodu variācijas tiecas uz bezgalību!

Nāc pēc savas veselīgās pusdienu bļodas The Beginnings restorānā Kr. Barona ielā 21 katru darba dienu no 11.30 līdz 16.00, vai pasūti to uz mājām vai darbu Wolt aplikācijā!

Sakomplektē savu veselīgo pusdienu bļodu The Beginnings restorānā!

Izskaties un jūties labi!

Saistītie jaunumi

Padalies ar ziņu!

Nosūti ziņu draugiem!