AKCIJA! Atlaides līdz 30% dabiskajiem The Beginnings produktiem!

Pasaules līmeņa dejotājas Baibas Klints 5 veselības un laba izskata noslēpumi

53731996_2283159155337253_425479063932181054_n (1)

Baiba Klints ir aktīva, pozitīva un enerģiska pasaules līmeņa dejotāja, kura smaida ik dienu un ne tikai uzstājoties uz skatuves. Viņa ne tikai tic, ka viss ir iespējams, bet arī pierāda to apkārtējai pasaulei. Viņa ir patiesa veselīga dzīvesveida entuziaste savas karjeras specifikas un prasību dēļ, kā arī, lai vienmēr būtu gatava doties jaunos piedzīvojumos un ceļojumos.

Rise & Shine! Ar šādu noskaņojumu Baiba sāk ik rītu neatkarīgi no tā, kurā pasaules daļā atrodas, kādi ir laika apstākļi, vai cik agri zvanīja modinātājs.Baiba mācījusi dejot citiem 29 pasaules valstīs. Ar harizmātiskās dejotājas video savos sociālajos tīklos dalījušies tādi mākslinieki kā Chris Brown, Tyga, Omarion, Fat Joe un Ja Rule. Baiba dejoja gan 2019 gada Youtube visskatītākajā video Daddy Yankee “Con Calma” un Youtube video, kas sasniedza rekordlielu skatījumu skaitu pirmajā diennaktī: Badshah “Paagal”. Baiba iekļauta arī starp TOP 12 sievietēm, kuras nes Latvijas vārdu pasaulē.

Būdama ceļojoša dejotāja, horeogrāfe un skolotāja, apkārtējā vide mainās gandrīz katru nedēļu. Jāpiedzīvo daudz lidojumu, klimata izmaiņu, laika joslu atšķirības, kā arī dažādas ēdiena kultūras…

“Es noteikti nesūdzos,” saka Baiba. Gluži pretēji, viņa ir ļoti pateicīga par savu dzīvi, un tāpēc viņai ir vēl stiprāka motivācija rūpēties par savu ķermeni un veselību, kas ir arī viņas instruments, lai būtu gatava ļoti daudz dejot. Šajā rakstā The Beginnings vēstnese un fantastiskā dejotāja Baiba Klints dalās ar 5 veselības un laba izskata noslēpumiem jeb ieteikumiem, kā justies un izskatīties labi jebkurā dzīves situācijā. Turpinājumā dodam vārdu Baibai.

Baiba patiesi tic, ka viss sākas no iekšienes – prāta, dvēseles, harmonijas, pozitīvās enerģijas. To visu mēs spējam kontrolēt, lai izveidotu sev patīkamu dienu, pirms vide sāk mūs izaicināt.

1. Uzņem daudz šķidruma, izveido sev baudāmu rituālu

Ik dienu nepieciešams uzņemt daudz šķidruma. Es ikdienā dzeru daudz ūdens, siltu citronūdeni ar ingveru vai kurkumu, zāļu un zaļās vai matcha tējas. Uzturā nelietoju ne limonādes, ne cita veida dzirkstošos dzērienus.

Esmu izstrādājusi arī savu rīta rituālu. Rituāls ilgst aptuveni stundu; katru tā soli izbaudu, ievērojot pauzes. To sāku ar glāzi silta citronūdens, ko papildinu ar alvejas sulu, ja tā ir pieejama. Dažkārt dažādībai pievienoju kurkumu ar melnajiem pipariem. Pēc kāda brīža es dzeru zaļo tēju. Nākamais solis manā rīta rituālā ir tējkarote melno ķimeņu eļļas ar nedaudz medus 15 minūtes pirms ēšanas. Rīta rituālu noslēdzu ar svaigi spiestu apelsīnu vai greipfrūtu sulu, kas papildināta ar hlorellas vai spirulīnas pulveri. Šos pulverus lietoju uz maiņām.

Kā jau minēju, mans rīta rituāls ilgst apmēram stundu, un tad es brokastoju. Sākumā šis rituāls šķita pārāk garš, un es gribēju uzkost uzreiz pēc pamošanās, taču ar laiku tas kļuva par ieradumu un par to vairs nav pat jāpiedomā. Tagad es vienkārši izbaudu šo dzērienu procesu un ieguvumus, piemēram, mundru organismu pēc miega. Pirms svaigās sulas iestarpinu arī 20 minūšu treniņu, kas nav ne pārāk smags, ne garš, taču viennozīmīgi palielina manu enerģiju.

2. Veselīgas, gardas un baudāmas brokastis

Brokastīs parasti ēdu musli bez cukura, ko papildinu ar riekstiem, ogām, čia sēklām, linsēklām, proteīna pulveri vai kaņepju sēklu pulveri un kanēli. Es muslim pievienoju siltu mandeļu vai kokosriekstu pienu. Esmu atklājusi, ka ar siltu pienu tas sajaucas daudz labāk nekā ar aukstu, un padara ēdienu, manuprāt, baudāmāku.

3. Plānošana un sagatavošanās ir atslēga veselīgam dzīvesveidam un labam izskatam

Šeit aprakstītais ir mans ideālais rīta plāns, bet diemžēl ne vienmēr tas ir iespējams atkarībā no tā, kur atrodos. Tomēr es vienmēr cenšos nodrošināt visu, lai būtu spējīga īstenot savu rīta rituālu un rutīnu, lai pilnvērtīgi sāktu dienu. Ceļojot vienmēr puse no manas bagāžas ir uztura bagātinātāji, bišu ziedputekšņi, sēklās, rieksti, TheBeginnings proteīna batoniņiem un veselīgās uzkodas, lai vienmēr, pat nekurienes vidū, būtu gatava dot savam ķermenim to, kas tam nepieciešams.

Ziemas sezonā man papildus vienmēr ir arī ingvera sakne, lai varu to pievienot tējām vai siltajiem ūdeņiem. Aukstajā laikā lietoju arī ķiplokus. Jā, svaigus ķiplokus, ko ēdu ar nedaudz medus, lai stiprinātu imūnsistēmu.

Veselīgs uzturs iekļauj kārtīgu plānošanu. Zini, kas tev būs nepieciešams un parūpējies, lai šīs vajadzīgās lietas būtu ar tevi lai arī kur tu atrastos.

4. Uzturvielām bagāts ēdiens, mazas un regulāras ēdienreizes

Lai dienas laikā atjaunotu enerģijas rezerves un justos labi, es ēdu daudz svaigu salātu, augļu un dārzeņu, it īpaši, ja tie audzēti šeit. Es regulāri uzturā lietoju pākšaugus, graudus, tofu, hummusu un dažādas zupas. Es nekad nespēju pretoties avokado valdzinājumam. Man patīk izmēģināt augu valsts ēdienus dažādās valstīs. Ikdienā cenšos izvairīties no tādiem ēdieniem kā makaroni, maize, kartupeļi un dažādi taukaini vai cepti ēdieni. Mani draugi vienmēr saka, ka es ēdu kā putns. Taču es jūtu, ka tas ir tieši tas, kas manam organismam nepieciešams: mazākas porcijas, bet vairāk reizes dienā. Tādejād iespējams izvairīties no smaguma sajūtas un vienmēr esmu gatava būt aktīva.

5. Atvēli savam organismam laiku atjaunoties starp pēdējo un pirmo ēdienreizi 

Nebeidzamā ceļošana un dažādi notikumi un pasākumi, protams, ietekmē ierasto ēšanas plānu. Tomēr es vienmēr cenšos pēdējo maltīti ēst aptuveni sešos vakarā, lai mani orgāni un ķermenis varētu atpūsties, atjaunoties un sagatavoties nākamajai dienai. Es gavēju līdz  brokastu laikam(intermediate fasting), kas parasti ir ap desmitiem rītā. Tā es dodu savam ķermenim laiku, lai tas atjaunotos, atpūstos, uzlādētos un būtu gatavs jaunai dienai, kad dienas rutīna sāksies no jauna.

Reizi mēnesī ievēroju arī atslodzes dienu, kurā dzeru tikai ūdeni, lai organisms pilnībā restartētos.

Veselā miesā vesels gars!

Baiba mudina darīt to, kas ne tikai tiek par veselīgu, bet arī par to, kas sagādā prieku. Pastaigas svaigā gaisā, dažādas krāsas apģērbā un kārtīga izdziedāšanās dušā. Dziļa elpošana, lai novērtētu dzīvi un tās skaistos notikumus. Smaidi katru dienu un tici saviem spēkiem un ka esi pelnījis visu vislabāko.

Mīli sevi un savu ķermeni!

Atcerieties būt pozitīvs, jo viss sākas no iekšienes. Izveido savu rīta rituālu un izbaudi jaukas, uzturvielām bagātas un veselīgas brokastis. Pielāgo ēšanu sava ķermeņa vajadzībām un dzīvesveidam. Vissvarīgākais – dod ķermenim garīgo un fizisko atpūtu, ko tas ir pelnījis.

Sirsnīgs paldies Baibai par dalīšanos noslēpumos un iedvesmošanu. Lai izdodas sasniegt visus mērķus!

Izskaties un jūties labi!

Saistītie jaunumi

Padalies ar ziņu!

Nosūti ziņu draugiem!