Ēdienu piegāde Rīgā caur app Wolt un wolt.com!

Ēst brokastis vai neēst? Patiesībā, viss ir ļoti vienkārši.

brokastis

Jautājumi par brokastīm ir visvairāk pētīti un apspriesti. Ir ne tikai lauzti mīti par brokastīm vai no jauna izveidoti, bet ir arī radušās dažādas brokastu ēšanas pieejas.

Patiesībā, viss ir ļoti vienkārši.

Nav svarīgi kādas ir brokastis, vai vispār ir un cikos. Svarīgas ir visas ēdienreizes un uzņemtās uzturvielas visas dienas garumā.

Tieši tāpēc brokastis ir katra paša izvēle. Katrs zina savu ķermeni, savu dienas ritmu. Dažādos pētījumos ir atšķirīga informācija kādu ēdienu labāk izvēlēties vai kāds būtu pareizais ēdienreižu laiks. Lai neapjuktu šajā informācijā un labi justos katru rītu, ir jāvēro sevi un jāsaprot, kas no tā visa strādā un dod ķermenim visvairāk enerģiju.

Turpinājumā: viena ēšanas pieeja tiem, kas brokastis neēd un viena – brokastu ēdājiem.

Cikls 16:8 – 16h fastings jeb neēšana, 8h ēšana

(Brokastis tiek izlaistas)

Ievērojot ciklu 16:8, diena tiek sadalīta 2 daļās – ēšanas pārtraukšanā un ēšanā. To dēvē par intermittnen fasting jeb pātraukto gavēšanu. Nav nozīmes, ko ēd, bet kad ēd. Ēšanas logs ir no pusdienām līdz vakariņām, kas nozīmē, ka tiek izlaistas brokastis. Šī ir efektīva un ļoti populāra svara zaudēšanas metode. 

Pārtrauktā gavēšana paātrina vielmaiņu par 3,6 – 14%, samazina holesterīna līmeni, augstu cukura līmeni un sirds slimību risku. Tiek veicināta arī smadzeņu darbība.

Ja tomēr ir vēlme ēst brokastis, tām jāsniedz enerģiju un sāta sajūtu līdz pusdienām. Gudri izvēloties produktus, ir iespējams izveidot ar uzturvielām bagātas brokastis.

Ko ēst brokastīs?

(Brokastis netiek izlaistas)

Ir veikta aptauja, kurā noskaidrots, ko veselīga dzīvesveida eksperti ēd brokastīs. Visbiežāk tās ir auzu pārslas ar beztauku pienu vai jogurtu, riekstiem un sēklām. Iecienītas ir arī olas, spināti un avokado, kā arī ar uzturvielām bagāti smūtiji. Salds vai sāļš- tam nav nozīmes. Galvenais, lai brokastis sniedz enerģiju un sāta sajūtu līdz pusdienām.

Kāpēc auzu pārslas ar riekstiem un paštaisīts muslis ir tik populāras veselīga dzīvesveida entuziastu vidū?

Izmantojot pareizās sastāvdaļas, ir iespējams pagatavot ēdienu bagātu ar minerālvielām, vitamīniem un šķiedrvielām. Mājās gatavots muslis sniegs enerģiju un, pats labākais, to var pagatavot pēc katra vēlmēm, izmantojot neskaitāmi daudz un dažādas sastāvdaļas.

Pagatavo barojošas brokastis, kas sniegs enerģiju un vajadzīgās uzturvielas jau no rīta.

Pamatsastāvdaļas:

  1. Žāvēti augļi (bagāti ar šķiedrvielām, vitamīniem un minerālvielām)
  2. Rieksti (satur „labos” taukus, vitamīnu E un magniju)
  3. Sēklas (satur nepieciešamās taukskābes, aminoskābes, vitamīnus A, B, C un E, kā arī kalciju, magniju, cinku, kāliju un dzelzi)
  4. Auzu pārslas (bagātas ar minerālvielām – magniju, dzelzi, fosforu, cinku, mangānu un selēnu) vai citas pilngraudu pārslas

Piedevas:

  1. Melnā šokolāde (bagāta ar minerālvielām un antioksidantiem, veicina asinsriti)
  2. Kakao pulveris (bagāts ar minerālvielām – dzelzi, kalciju, fosforu, magniju, stabilizē holesterīna līmeni)
  3. Gatavais muslis/granola (lielveikalos nopērkami mušļi ir bagāts cukura avots, tāpēc veselīgā versija būtu jāmeklē bio veikalos, piemēram, The Beginnings restorānos ir pieejami 4 veidu mušļi – kakao, kvinojas, godži un amaranta)

Klāt var pievienot:

  • Jogurtu (tas jāizvēlas uzmanīgi, jo daudzos jogurtos ir ļoti liels cukura daudzums)
  • Smūtiju, kam ir biezāka konsistence (lai iegūtu biezāku konsistenci, var pievienot banānu vai auzu pārslas)

The Beginnings piedāvā visu nepieciešamo, lai pagatavotu brokastu musli. Visos The Beginnings restorānos var iegādāties dažādas ogas, riekstus, sēklas, kakao pupiņas, kakao pulveri un vēl daudz ko citu – bez cukura, glutēna un konservantiem.

Vairāk iespējams uzzināt un iegādāties produktus e-veikalā!

Ēst brokastis vai neēst?

Skaidrs ir viens –

katram cilvēkam organisms un vielmaiņa ir atšķirīga, tāpēc ikviens var piemeklēt sev piemērotāko brokastu rituālu!

Izskaties un jūties labi!

Saistītie jaunumi

Padalies ar ziņu!

Nosūti ziņu draugiem!